El Corte Inglés i Under Armour fan entrega del xec solidari a la Fundació Xana

La 45a Cursa El Corte Inglés ha recaptat un total de 28.060€ per a la Fundació Xana, gràcies a la implicació de totes les persones que van adquirir la samarreta solidària.
Eva Franqués, directora de Comunicació i Relacions Institucionals de El Corte Inglés Catalunya, i Mònica Hernández, Lead Channel Marketing Sub-Med d’Under Armour, han fet entrega del xec solidari a Bella Cullell , representant de la Fundació Xana.
La solidaritat ha tornat a ser protagonista en la 45a edició de la Cursa El Corte Inglés. Under Armour, la reconeguda firma especialitzada en moda i equipament esportiu, ha repetit com a patrocinador de la prova amb un nou model de samarreta tècnica solidària d’edició limitada, dissenyada per l’artista Edgar Plans. Una peça que ha anat molt més enllà del vessant esportiu: ha esdevingut un símbol de compromís col·lectiu.
Aquest projecte, nascut fa tres anys gràcies a la col·laboració entre El Corte Inglés i Under Armour, manté viu el seu objectiu solidari. L’import íntegre de la venda de les samarretes s’ha destinat, enguany, a la Fundació Xana, entitat beneficiària d’aquesta edició de la cursa.
La Fundació Xana neix per oferir suport i acompanyament a famílies amb infants i joves que pateixen malalties greus, proporcionant assistència durant tot el procés de la malaltia. Inspirada en el somriure de la Xana Martínez Cullell i en el seu profund desig de fer feliç a tothom qui l’envoltava.
Gràcies per córrer, per sumar, i per ajudar a fer que el somriure de la Xana arribi encara més lluny.
